Kamis, 18 April 2013

Why HERBALIFE??

Mengapa HARUS HERBALIFE??? ( Pertanyaan yang paling saya sukai)


KARENA....

Herbalife itu adalah perusahaan NUTRISI dan PENGELOLAAN BERAT BADAN TERBAIK !!

Herbalife itu sudah memperbaiki kehidupan di LEBIH dari 80 NEGARA dan sudah bergerak LEBIH dari 30 TAHUN!

Saya sendiri sudah menggunakan produk Herbalife dari tahun 2008 :)


Julia Fransiska - Dumai Indonesia
 Photo Before and After di atas adalah foto ketika saya masi kuliah. Pada saat itu saya memiliki masalah berat badan (berat saya 60kg). Saya sangat stress dengan bentuk badan saya sehingga saya mencoba berbagai jenis produk diet dan saya memilih untuk tidak makan pagi, siang dan malam. Pada akhirnya saya bukan mendapatkan hasil terbaik!! Akan tetapi badan saya menjadi lemas dan saya tidak dapat beraktifitas dengan baik.
Hingga suatu hari saya mendapatkan tawaran produk yang bisa membantu program diet bernutrisi tanpa harus meninggalkan sarapan Pagi, Siang dan Malam. Saya menjalaninya program diet bernutrisi itu dengan baik dan akhirnya berat badan saya turun menjadi 48Kg!

Tessy Tai - Malaysia






Before:
I was overweight and suffer low energy, I’ve tried many ways to lose weight but it just didn’t happen.

After:
After using this nutritional program, I gain tremendous energy and improve my constipation; my skin looks better and my menstrual pain also got improved, and best of all, I have shaped up 5kg! (Before: 59Kg . After: 54Kg)






Tessy Tai - Malaysia

After delivering my baby, I lost amazing 14kg without exercise and starving myself. This was the second time lost weight with this amazing nutritional program.
(Before Delivery: 72Kg. After Delivery: 58Kg)

















Leon Gee - Malaysia

I used to be an athlete with very good stamina. I used to be a big eater but still having good body. However, due to work and stress, it was impossible for me to maintain the same physical activities, further more, I was eating irregularly, my weight went up slowly and I carried a big tummy.
I lost 8 kg on this program. My weight was 71 kg, now I’m 63 kg. My health got improved, I gain more energy. The best thing is I could eat all my favorite food during the program.


Terry Tai - Malaysia



I’m a model and thus weight issue is a big concern to me. I could try anything to lose or maintain weight without considering the circumstances at all. My health deteriorated; migraine, sinus, dark eye circle, gastric and insomnia hit me. The worst thing was being trapped in depression. I was stuck with my diet.
I gain 4 kg with this program, my muscle mass got increased, health got improved, face radiance got restored, body got firmer. I feel like a new person. I almost couldn’t believe I can actually own both my body feature and health together. I’m a healthy person now, this is priceless!

Tintra - Depok

Awalnya saya ragu mengkonsumsi karena saya sedang menyusui, karena desakan dari suami, akhirnya saya berani mencoba.
Bulan pertama turun 4kg, 6 bulan total turun 15 kg. Nutrisi ini sungguh luarbiasa. Karena tidak menggangu produksi ASI, malahan menambah ASI. Anak saya pun tumbuh sehat, dan pintar, berkat kandungan protein dari nutrisi ini.




Tidak ada komentar:

Posting Komentar